דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: מהו המקום הנכון עבור חתונה? 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2078 פעמים ]

חתונה אשר נערכת בשטחו הפתוח של גן אירועים היא אחת מהחתונות הקסומות ביותר שיש- אם אתם עושים את הכל כמו שצריך. כאשר אתם מחפשים גן אירועים עבור חתונה, עליכם לחשוב על כמה נושאים חשובים. עליכם לבחור גן אירועים אשר מציע לכם תכנית מגירה למקרה הצורך. אם ירד גשם או שינשבו רוחות עזות, מה תעשו? אם בחרתם גן אירועים אשר מציב בחוץ אוהל אירועים למקרה של גשם, בדקו שהאוהל גדול מספיק כדי להכיל את כל האורחים, ושהוא מאיכות גבוהה. בנוסף, אם אתם מתכננים לערוך את הריקודים בחוץ גם במידה וירד גשם קל, בדקו שהמקום מציע רחבת ריקודים מרוצפת או עשויה מעץ או בטון, כדי שהאוחרים שלכם יוכלו לרקוד בנחת, בלי חשש להחלקה או להרטבה של נעליהם.

כאשר אתם מתלבטים איזה גן אירועים לשכור, עליכם לחשוב מה כל אתר יכול להציע לכם. האם תוכלו למשל לבחור גן אירועים אשר יש לו מלון בשטחו, או קרבה למלונות, כדי שהאורחים שלכם יוכלו להשאר לישון בהם אחרי החתונה? זה יתאים במיוחד לחתונה קטנה, או לחתונה אשר אורחים רבים מגיעים אליה מרחוק. תוכלו גם למצוא גן אירועים הנמצא על חוף הים או קרוב אליו, כדי שתהיה לכם האפשרות לרוץ אל המים ברגעי הריקודים, או להנות מהנוף היפה של הים. ישנן אפשרויות רבות, והדבר החשוב ביותר הוא שתשאלו את עצמכם מה אתם אוהבים ומה אתם מחפשים.

בנוסף, חשוב מאוד גם שתדעו כמה אורחים יש לכם, עוד לפני שאתם מתחילים לחפש גן אירועים. דבר זה הוא הכרחי לא רק בשביל לבחור את גודלו של הגן. חתונה גדולה, לדוגמה, דורשת צוות עובדים גדול יותר כדי לשרת את האורחים כראוי. לכן, עליכם לבחור גן אירועים אשר יש לו צוות גדול ומיומן, או כזה שיש לו אפשרות להוסיף אנשי צוות למערך הקבוע שלו.

גם אם אתם מתחתנים בעונה הקרה, אין זה אומר שעליכם לוותר על גן אירועים. במקרים רבים, גני אירועים רבים יוכלו לאפשר לכם לערוך את החופה בחוץ- בנקודת תצפית יפה, תחת טראסה או בגינה מטופחת. לאחר מכן תוכלו להכנס פנימה עבור הסעודה. בימים קרים במיוחד, תוכלו לערוך גם את קבלת הפנים בפנים, ולצאת החוצה רק בשביל הטקס.

גן אירועים אף מאפשר לכם לבחור רעיונות יצירתיים עבור תחום האוכל, ועליכם למצוא מקום אשר יספק לכם את סוג ההגשה המתאימה לכם. בקבלת הפנים, ישנם מקומות אשר מגישים רק מתאבנים קטנים ומוקפדים, מונחים בצורה אסתטית על מגשים הנישאים בידיהן של המלצריות. מקומות אחרים, לעומת זאת, נוהגים לערוך מזנון שלם וגדול כבר בשלב קבלת הפנים. גן אירועים אחד יכול להציע קייטרינג בסגנון צרפתי בלבד, הכולל מספר מצומצם של מנות גורמה, ואילו גן אירועים אחר נוהג להגיש ארוחה משולבת ממספר מסורות, הכוללת הכל- החל מסושי ואטריות מוקפצות, דרך דגים ובשרים ארגנטינאיים על הגריל, וכלה בקדירת ירקות אירופאית.

כדי להחליט באיזה מקום לבחור, עליכם להכיר לא רק את הטעם של עצמכם, אלא גם את הטעם של האורחים שלכם. נכון, יום החתונה הוא היום שלכם, אבל כדאי מאוד לחשוב גם על האורחים היקרים לליבכם- שהגיעו מרחוק במיוחד בשבילכם- ולשמח גם אותם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב